Vragen over onze website
Hoe kan ik jullie bereiken?
Via de mail zijn wij te bereiken, voor al je vragen: info@dutchoakshop.nl
Hoe betrouwbaar is Dutch Oak
Dutch Oak is een eenmansbedrijf, gerund vanuit huis. Via onze algemene voorwaarden zie je alle technische info, zoals ons kvk nummer.
https://www.dutchoakshop.nl/algemene-voorwaarden-1
Kan ik Dutch Oak telefonisch bereiken?
Wij zijn telefonisch te bereiken, als je een mail stuurt met jouw telefoonnummer, dan bellen wij jou op. (info@dutchoakshop.nl)
Vragen over je pakket en de inhoud
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ja je kan je bestelling altijd wijzigen, voordat deze verzonden is. Je mag contact opnemen met Dutch Oak over wat je nieuwe wensen zijn:info@dutchoakshop.nl
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigt is aangekomen?
Als je bestelling beschadigt is tijdens de reis is het belangrijk dat je allen info, met foto's doorstuurd naar ons klantenservice. Er wordt dan beoordeelt wat er misgegaan is en er wordt overlegd hoe we dit kunnen oplossen.
Kan ik artikelen ruilen?
Artikelen mogen geruild worden, mits in originele verpakking en ongeopend. Je mag de artikelen zelf terugsturen naar Dutch Oak, als deze (goed) zijn aangekomen zal je je geld terug gestort krijgen.
Vragen over onze artikelen
Als een artikel niet leverbaar is, wanneer komt dit dan weer binnen?
Dit is afhankelijk per artikel, houten artikelen ongeveer 1,5 week. Overige items maximaal 5 werkdagen. Wel afhankelijk of het leverbaar is bij onze leverancier
Als een artikel niet op de webshop staat, kunnen jullie deze dan wel bestellen?
Dat zou kunnen, er zijn best wat items die wij kunnen bestellen. Niet elk merk is beschikbaar, maar vergelijkbaar is er heel veel mogelijk.
Hoe werkt dit product
Op onze artikelpagina's staat al heel veel info over het artikel. Heb je een vraag waarop je antwoord wilt mag je mailen info@dutchoakshop.nl. Wij reageren altijd, dezelfde dag nog.